Multiplayer-ul

Oricat va place sau va displace povestea jocului derulata pe durata campaniei, Starcraft inseamna in primul rand competitie acerba, APM-uri furibunde, concursuri, 3 rase complet diferite, si never-ending balancing prin intermediul patch-urilor in functie de tipetele pe forumuri ale sustinatorilor fiecare rase.

Heart of the Swarm aduce pentru zergi Swarm Hostul si Viperul, la terrani Hellbat si Widow Mine iar protosii primesc Mothership Core, Oracle si Tempest.

Apar si mici imbunatatiri ale interfetei, dronele pleaca automat spre minerale la inceputul jocului, battle.net-ul a primit si el in sfarsit canale de chat (doh!), o mizerie maxima (ca a durat atata), tinand cont ca aceste lucruri existau inca de pe vremea cand s-a lansat battle.net cu Diablo 1. Blizzard pare sa bata pasul pe loc, si se incapataneaza sa nu implementeze niste chestii foarte utile care sunt prezente de ceva timp in alte jocuri, cum ar fi Dota 2.

Despre ce vorbesc? Pai de exemplu, in Dota 2 poti sa vezi meciul prietenilor tai, daca ai intrat prea tarziu ca sa mai dai join la joc, poti sa vezi competitii, sau sa cauti meciuri live cu eroul pe care doresti sa-l experimentezi si vrei sa vezi cum joaca jucatorii de top. Battle.net are lipsuri grave la acest capitol si vorbim despre lucruri care nu sunt foarte greu de implementat.

Utila ar fi si functia de reconectare la joc, in caz ca ti-a crapat temporar conexiunea la net si ai fost dropuit (vorbesc despre jocuri 3v3 sau 4v4) unde lipsa unui jucator poate fi compensata temporar.

In rest, ce mai e nou, e faptul ca pe masura ce joci, chiar si cand iti iei bataie, castigi puncte de experienta care se traduc in timp prin cresterea levelului, achievementuri si deblocarea de icon-uri noi. Un lucru foarte frumos de altfel.

Hai ca am obosit.. Ne vedem pe campul de lupta!

HF fara GL!