Nervi de otel

Varietatea este foarte mare si daca reusesti sa nu te descurajezi in cele cateva jocuri de inceput, o noua lume ti se va deschide! De ce spun descurajare? Comunitatea este destul de fanatica, majoritatea avand experienta Dota sub centura. Drept urmare, daca de abia te-ai apucat de joc si vei face un pas gresit, asteapta-te sa fi pus la pamant si executat sumar de catre echipa proprie. Pe deasupra vei primi cu siguranta si report.  Nervii tari sunt recomandabili :) Frustrarea este oarecum explicabila, doarece un jucator prost care “feed-eaza” echipa adversa (adica este ucis in mod repetat de inamici, fapt ce are drept efect cresterea in nivel a inamicilor, basca suma castigata aferenta mortii) poate duce la pierderea jocului. Si avand in vedere ca un joc dureaza in medie 30-40 de minute, este de inteles frustrarea unor „playa” cand vad ca au feederi in echipa proprie.  La inceput este preferabil sa joci cu 1-2 prieteni, daca ai o echipa completa e si mai bine,  care au ceva experienta, si iti pot explica cum sta treaba. De ajutor sunt si guide-urile pe care le gasesti pe net, pentru toti eroii, si care te pot lamuri destul de bine cum sa joci fiecare erou in parte si ce iteme sa cumperi si cand sa le cumperi.

Pinguinul moare! Push cu copaci! Sfarsitul e aproape!

Ce e ala Match Making?

Jocul beneficieaza de un sistem de match-making care, teoretic, te plaseaza cu alti jucatori de acelasi nivel. Sistemul functioneaza relativ OK,  dar in destule ocazii da buleala,. Nu stu daca ii poti cere prea mult, deoarece sunt mult prea multe variabile prezente in joc, ca MM sa fie eficient 100%. De obicei joc cu 1-2 prieteni in echipa, ceilalti jucatori fiind alocalti de server.  Am avut destule momente de rage, in care jucatori din echipa mea tineau sa joace anumiti eroi intr-un “stil” propriu, fapt ce a dus la pierderea jocului (faceau parte din clanul Feeder). Astfel, Pudge-ul si Silencer-ul nostru in 80% din cazuri sunt mult mai prosti decat ai adversarului J  Sau am avut ocazia sa dam peste niste echipe inamice foarte bine organizate care ne-au exterminate fara drept de apel. Pentru ca jocul urmator sa cadem cu o echipa inamica total dezorganizata si pe care am dominat-o de la cap la coada cu niste scoruri astronomice. Destul de rar am avut parte de jocuri echilibrate in care rezultatul s-a decis abia spre final.  Vina este a sistemului de Match Making dar din pacate nu cred ca se poate mai bine, cel putin momentan. Singura posibilitate de a evita episoadele de rage, este sa joci cu inca 4 prieteni intr-o echipa  complete si astfel sa evoluati impreuna. Altfel, vei invata ca daca ai rusi in echipa sansele sa pierzi cresc exponential. Si sunt foarte multi pe toate serverele, nu scapi de ei! Deh, rusii…

Concluzie si key gratis pentru cei care au citit review Dota 2!

Viitorul Dota 2 se anunta luminos, cu o multime de turnee in desfasurare si cu o populatie care creste exponential.  Faptul ca jocul fost gandit de la bun inceput cu aspectul competitional in gand este un foarte mare plus si ma astept pe viitor ca modul de implementare sa fie preluat si de ceilalti jucatori importanti. La Blizzard in spate acolo, se aude?

In incheiere, pentru cei interesati de key-uri gratuite, am cateva la dispozitie, pe care le pot imparti. ID-ul de Steam este Miniroboto  si le impartim!