Resurse, bogatii si monetizare

La resurse, suntem pe clasic. Avem o resursa comuna – aur si una mai fancy-schmancy –  diamante. Cu aur poti sa cumperi carti si sa le faci upgrade, iar cu diamante poti sa cumperi niste cufere „pline cu posibilitati” (nu stii exact ce contin dar ai garantate niste minime – aur si carti) sau sa deschizi mai repede cuferele castigate la joc. De asemenea, diamantele le mai poti preschimba in aur (recomandat).

Aurul este usor de obtinut, gasindu-se in toate cuferele deschise dar se si cheltuie la fel de usor – zici ca e salariu!

Diamantele se obtin foarte greu, doar din anumite tipuri de chesturi (free si crown chest) – dar ai si varianta sa platesti bani adevarati pentru ele.

Bogatie!

Jocul se poate juca bine mersi gratuit – dar va trebui sa ai rabdare, maaare rabdare! Deoarece trebuie sa astepti fiecare cufar sa se deschida si aurul castigat cinstit este limitat. Daca bagi si tu un ban in joc, vei putea grabi un pic lucrurile si vei obtine un avantaj –  nu mai trebuie sa astepti o gramada sa strangi bani pentru carti, acum poti plati instantaneu. Dar asta nu te va ajuta in timpul jocului efectiv, acolo conteaza tactica, deck-ul si skill-ul.

Social

Te poti inscrie intr-un clan si ce imi place este ca ai si beneficii. Astfel, poti face cerereri pentru cartile care iti lipsesc si le poti primi de la colegii de clan – gratuit. La randul tau, poti dona si tu carti, pentru care vei obtine aur si experienta.  Experienta mai primesti si cand faci upgrade la carti si  aceasta determina nivelul regelui si puterea turnurilor de aparare principale (viata si damage).

Ce imi place este ca au bine pusa la punct sectiunea de replay-uri – TV Royale unde ii poti vedea pe cei mai buni la lucru. De acolo te poti inspira si copia fara rusine cele mai bune deck-uri, vazandu-le in acelasi timp la lucru.

TV Royale

Jocul este captivant si starneste pasiuni si frustrari deopotriva. Forumul oficial este plin de cry babies si whinersi (Hog-ul este principalul „porc” de bataie, ca sa zic asa) care se plang de cartile imba, de jucatorii P2W care le detin si de ghinionul de care au parte in match-making.

Vorbind de match-making,  asta face o chestie destul de isteata. Pe masura ce castigi jocuri, te va pozitiona contra diverselor deck-uri care sunt considerate a fi puternice impotriva deck-ului tau (banuiesc ca asta se face in baza statisticilor jocului si a unor algoritmi interni). In momentul in care vei pierde, jocul va continua sa iti „propuna” adversari cu deck-uri similare – frustrarea este garantata!

Grafica si performanta

Grafica este de desene animate, dar bine facuta si cu atentie la detalii. Jocul se incarca rapid si ruleaza fara probleme atat pe iOS cat si pe Android.  Recomand sa fie jucat pe tableta (electronica, nu de lut), deoarece poti plasa trupele si turnurile mult mai precis datorita ecranului mai mare. Bateria se duce destul de repede la telefon si dupa o sesiune de 15-20 de minute tinde sa se incalzeasca simtitor.

Cat de bun esti buey Miniroboticianule?

Eu nu am ajuns inca in Legendary, sunt in arena 7, cea de sub ea si ma invart pe la 2600-2700 de trofee  si ar trebui sa ajung la 3000 de trofee sa trec in arena 8 (Legendary). Probabil ca voi ajunge acolo cam intr-o luna – poate si mai repede daca imi pica o legendara (no luck yet). Trebuie insa sa recunosc ca am platit si eu 10 EUR si am cumparat niste diamante. Asta pentru ca mi-a placut jocul si ca sa evoluez mai repede.

Screenshot_2016-06-15-10-40-44

Daca iti propui sa faci performanta si sa maxezi cartile vei fi obligat sa bagi bani, deoarece costurile cresc exponential, atat ca numar de carti cat si ca aur. Ca jucator F2P  este practic imposibil sa upgradezi la maxim cartile. Nu trebuie totusi sa te deprimi, exista o raza de speranta si pentru zgarciti. Sunt destui jucatori F2P care au ajuns in Legendary arena.  Singura conditie este sa fi bun. Ca peste tot.

Jocul are lipici, ce mai! Nu imi aduc aminte sa mai fi jucat pana acum un joc pe mobil care sa ma acapareze atat de mult (joc deja de vreo 3 luni deja) si inca sa ma tina in priza! Il recomand fara rezerve. Ne vedem in arena!